Obchodné podmienky

 

1. Prevádzkovateľ internetového obchodu


Tu nájdete popísané obchodné podmienky platné pre nákup tovaru cez stránku  www.machkrovina.sk. Kúpou cez www.machkrovina.sk nám zároveň udeľujete súhlas s nasledujúcimi všeobecnými obchodnými podmienkami.

Prevádzkovateľ:

Krovina s.r.o.
Priemyselná 7
821 09 Bratislava
Slovenská republika

Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 97901/B.

IČO: 55145353
IČ DPH: SK2121882928
DIČ: 2121882928

Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. Box 5, 827 99 Bratislava
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58272 172, 02/58272 104
fax číslo: 02/58272 170
email: ba@soi.sk

Všetky materiály a informácie na stránkach www.machkrovina.sk sú výhradne duševným vlastníctvom Krovina s.r.o. alebo osôb s ním spolupracujúcich. Tieto materiály a informácie nesmú byť akokoľvek použité alebo upravované bez nášho súhlasu.

2. Nákup prostredníctvom internetového obchodu


Nakupovať prostredníctvom nášho internetového obchodu môžete bez registrácie alebo s registráciou. V oboch prípadoch sa, pochopiteľne, nevyhneme spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Pri ich ochrane sa riadime zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Zaregistrovaním sa na stránke www.machkrovina.sk alebo odoslaním objednávky nám udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné. Váš súhlas máte právo kedykoľvek odvolať, a to písomnou formou na našu adresu. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania Vášho súhlasu a údaje budú vymazané.

2.1 Nákup bez registrácie


Internetovú objednávku si môžete urobiť aj bez registrácie. Samozrejme, ani v tomto prípade sa nevyhneme spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Budeme od Vás potrebovať tieto osobné údaje:

  • meno a priezvisko
  • dodaciu a fakturačnú adresu
  • telefonický kontakt
  • e-mailovú adresu


Vaše informácie využívame výhradne na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim.

2.2 Nákup s registráciou


Internetový obchod ponúka zákazníkom možnosť registrácie. V takomto prípade si na stránke www.machkrovina.sk vytvoríte vlastný profil s údajmi, ktoré môžete opätovne využívať pri každom ďalšom nákupe. Registráciou získate:

  • svoje údaje budete mať dopredu vyplnené, nemusíte ich vypisovať pri opätovnej objednávke
  • získate prehľad o všetkých svojich predchádzajúcich objednávkach


3. Objednávanie tovaru


Objednávanie tovaru je možné prostredníctvom zadania objednávky cez internetovú stránku www.machkrovina.sk.

Telefonické objednávanie nie je možné. Každá objednávka musí byť zaevidovaná v účtovnom systéme, aby sme vám mohli vystaviť daňový doklad a získali podklady pre naše účtovníctvo. Pri objednávaní cez internetovú stránku www.machkrovina.sk môžete nakupovať s registráciou alebo bez registrácie.

Vytvorenie objednávky pozostáva z troch jednoduchých krokov, ktoré absolvujete po vložení vybraného tovaru do nákupného košíka. Upozorňujeme vás, aby ste si pozorne prečítali poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy a naše všeobecné obchodné podmienky. Po záväznom potvrdení objednávky kliknutím na „objednať s povinnosťou platby“ dostanete okamžite spätné potvrdenie o jej prijatí na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v kontaktných údajoch.

4. Ceny a poplatky


Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH. Poplatok za poštovné a balné účtujeme zvlášť. Akciové ceny sú platné vždy do dátumu uvedeného v detailoch produktov alebo do vypredania zásob. V prípade neoprávneného zásahu do obsahu internetovej stránky www.machkrovina.sk alebo do objednávky si vyhradzujeme právo na zmenu cien. Konečnú cenu Vašej objednávky nájdete vždy v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním záväznej objednávky.

5. Spôsob platby


Pri nákupe tovaru cez internetovú stránku máte možnosť úhrady viacerými spôsobmi:

  • v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere
  • úhradou vopred na účet


5.1 Úhrada na mieste v hotovosti


V prípade, že si tovar objednaný cez internet želáte prevziať aj zaplatiť osobne, môžete ho uhradiť na mieste v hotovosti alebo kartou prostredníctvom platobného terminálu.

 

5.2 Vopred na účet


Svoju objednávku môžete uhradiť aj vopred, prevodom na účet. Pri zvolení tejto varianty vám budú platobné údaje zaslané mailom a objednávka vybavená po pripísaní platby na účet.

6. Spôsob dopravy/prevzatia tovaru


Tovar objednaný prostredníctvom internetovej stránky www.machkrovina.sk vám môže byť doručený viacerými spôsobmi:

  • osobný odber
  • prostredníctvom služieb Slovenskej pošty – doručenie na adresu


6.1 Osobný odber


Ak si pri objednávke zvolíte spôsob dopravy “osobný odber,” môžete si tovar vyzdvihnúť po dohode v Bratislave. Tento spôsob rezervácie a dodania tovaru nie je spoplatnený.

Postup:

  • objednanie tovaru – zvolíte si spôsob dopravy “osobný odber,” tovar dopredu neplatíte
  • potvrdenie objednávky – po objednaní tovaru obdržíte potvrdenie prostredníctvom e-mailu
  • dostupnosť tovaru – po skompletizovaní vašej objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail
  • doba rezervácie – tovar bude pre vás rezervovaný po dobu 5 pracovných dní
  • prevzatie tovaru – osobne na adrese Priemyselná 7 v Bratislave, na základe mena alebo čísla objednávky 
  • uhradenie objednávky – na mieste v hotovosti alebo kartou

Ak si objednávku neprevezmete do 5 pracovných dní, bude automaticky stornovaná.
V prípade, že si želáte predĺžiť dobu rezervácie vašej objednávky, kontaktujte nás e-mailom. Obsah objednávky je možné na mieste pred zaplatením zmeniť alebo doplniť.

6.2 Doručenie na poštu/doručenie na adresu


Ak si pri objednávke zvolíte spôsob dopravy “Slovenská pošta”, bude vám objednávka doručená prostredníctvom služieb Slovenskej pošty. Poštovné a balné je v obidvoch prípadoch 4,50 EUR. Pri tomto spôsobe dopravy vám balíček prinesie poštár na vami uvedenú adresu. V prípade, že vás nezastihne, zásielka bude uložená na príslušnej pošte.

7. Expedovanie objednávok a dodacie podmienky

 

7.1 Všeobecné dodacie podmienky


Spoločnosť je povinná dodať vám objednaný tovar najneskôr v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia objednávky. Záväzok dodať tovar je splnený, keď Vám alebo vami určenej tretej osobe uvedenej v objednávke dodáme tovar alebo jeho odovzdaním nášmu prepravcovi na prepravu. Ak neprevezmete objednaný tovar, ktorý bol riadne doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke/potvrdení objednávky alebo nepreberiete objednaný tovar dohodnutým osobným odberom, je spoločnosť oprávnená požadovať od vás náhradu škody vo výške účelne vynaložených nákladov súvisiacich s expedovaním objednávky. Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate jeho prevzatím v mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru na Vás prechádza aj nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia. V prípade viditeľného poškodenia zásielky ste oprávnený zásielku neprevziať.

Expedovanie objednávok a vybrané dodacie podmienky sa líšia v závislosti od spôsobu a miesta doručenia.

7.2 Balenie objednávok


Podľa charakteru objednaného tovaru vám ho zabalíme buď do špeciálneho autorského balenia alebo do kartónovej krabice, prípadne iného vhodného balenia pre zvolený druh prepravy.

7.4 Potvrdenie o expedovaní objednávky


Do 24 hodín od expedovania objednávky od nás dostanete e-mail s potvrdením. E-mail si pozorne prečítajte. V prípade, že by sa vyskytli nepredvídateľné okolnosti, vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej lehoty, o čom Vás však budeme hneď informovať.

7.5 Problémy pri doručovaní expedovanej objednávky


Pokiaľ Vám tovar alebo oznámenie o jeho uložení nebolo doručené podľa dodacích lehôt, kontaktujte, prosím, svoju dodaciu poštu alebo nás.

7.6. Expedovanie objednávok doručovaných Slovenskou poštou v rámci SR


Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie. Pokiaľ nie je uvedené inak, tovar expedujeme zvyčajne do 5 pracovných dní, najneskôr však do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia úspešne ukončenej objednávky, alebo po jej autorizácii. Ak tovar momentálne nie je skladom, bezodkladne vás budeme informovať, aby sme si dohodli ďalší postup.

Spoločnosť nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavineného poštou a ani za poškodenie zásielky zavineného poštou. Rovnako nenesie zodpovednosť za nesprávne uvedenú adresu prijímateľa.

8 Záručná doba


Na všetok tovar máte zo zákona záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru.

Ku každej zásielke je priložená aj faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak ste faktúru náhodou nedostali, dajte nám, prosím, čo najskôr vedieť na mailovú adresu objednavky@machkrovina.sk

9 Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

 

9.1 Výmena tovaru


Tovar zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu je možné vymeniť do 30 dní od jeho kúpy.

9.1.1 Podmienky výmeny

 

  • tovar, ktorý požadujete vymeniť, musí byť nepoškodený
  • k výmene tovaru potrebujete pôvodné balenie
  • v prípade, že tovar požadujete vymeniť poštou, určite nám ho neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá


9.1.2 Postup pri výmene – zákazník


Tovar, ktorý požadujete vymeniť prineste osobne na adresu Priemyselná 7, Bratislava alebo odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku).

Adresa na doručenie vráteného tovaru:

Krovina s.r.o.
Priemyselná 7
821 09 Bratislava

  • k výmene tovaru budete potrebovať doklad o zaplatení, alebo kópiu dokladu o zaplatení
  • skontrolujte, či je tovar na výmenu v poriadku, nepoškodený, s pôvodným obalom
  • do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj doklad o zaplatení (kópiu dokladu o zaplatení) a sprievodný list s informáciami k požadovanej výmene

 

9.1.3 Postup pri výmene – poskytovateľ

 

  • prijatý tovar skontrolujeme, prečítame si sprievodný list a overíme dostupnosť tovaru, ktorý si želáte
  • v prípade, že požadujete vymeniť tovar kus za kus v rovnakej cene a je momentálne dostupný skladom, doporučený list alebo balík vám bezodkladne pošleme na vami uvedenú adresu


9.1.4 Postup pri výmene – špeciálne prípady

V prípade, že si želáte vymeniť tovar v inej hodnote, ako je ten pôvodne zakúpený, alebo tovar, ktorý požadujete, momentálne nie je dostupný, dohodneme sa individuálne e-mailom alebo telefonicky ohľadne vyrovnania finančného rozdielu. V takýchto prípadoch je lepšie sa nám ozvať dopredu na adresu objednavky@machkrovina.sk.

9.2 Vrátenie tovaru

Ak ste spotrebiteľ, všetok tovar zakúpený na našej internetovej stránke www.machkrovina.sk môžete bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď vy alebo vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. Ak ste sa rozhodli využiť toto právo, musíte odstúpenie od zmluvy odoslať najneskôr štrnásty (14.) deň od prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy môžete uplatniť e-mailom na  objednavky@machkrovina.sk alebo v listinnej podobe na adresu

Krovina s.r.o.
Priemyselná 7
821 09 Bratislava

Spolu s podpísaným písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy, ktoré si môžete stiahnuť tu: FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

9.2.1 Podmienky vrátenia tovaru

  • tovar, ktorý si želáte vrátiť, musí byť nepoškodený, v pôvodnom obale
  • v prípade, že tovar chcete vrátiť poštou, určite nám ho neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá

 

9.2.2 Postup pri vrátení tovaru – zákazník

Tovar, ktorý chcete vrátiť, prineste osobne po dohode v rámci Bratislavy alebo na adresu Priemyselná 7, Bratislava alebo odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku) najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty

Adresa na doručenie vráteného tovaru:

Krovina s.r.o.
Priemyselná 7
821 09 Bratislava

  • k vráteniu tovaru budete potrebovať doklad o zaplatení, alebo kópiu dokladu o zaplatení
  • skontrolujte, či je tovar v poriadku, nepoškodený, s pôvodným obalom
  • do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokladu o zaplatení a formulár na odstúpenie od zmluvy

 

9.2.3 Postup pri vrátení tovaru – poskytovateľ


Skontrolujeme prijatý tovar a lehotu na vrátenie tovaru. Ak je všetko v poriadku, vrátime vám všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.

Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

Pri odstúpení od zmluvy znášate náklady na vrátenie tovaru. V prípade, ak nesplníte niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a spoločnosť Krovina s.r.o. nie je povinná vrátiť vám všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť k vám.

9.3 Reklamácia tovaru

9.3.1 Základné informácie


Záručná doba na všetok tovar zakúpený na našej internetovej stránke www.machkrovina.sk je 24 mesiacov.

Reklamáciu vybavíme v niektorých prípadoch ihneď, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Adresa, na ktorej môžete uplatniť reklamáciu tovaru, podať sťažnosť alebo iný podnet, je Krovina s.r.o., Priemyselná 7, 821 09 Bratislava.

V prípade, že máte záujem reklamovať tovar osobne, nezabudnite si so sebou vziať aj doklad o zaplatení vzťahujúci sa k reklamovanej položke.
Za dôvod reklamácie neuznávame opotrebovanie tovaru bežným používaním, nosením a praním, ktoré časom prirodzene mení vzhľad výrobku.

9.3.2 Podmienky reklamácie

  • oznámenie o reklamácií alebo doručenie reklamovaného tovaru musí prebehnúť do 24 mesiacov od dátumu nákupu
  • v prípade reklamácie nepotrebujete pôvodné balenie
  • tovar na reklamáciu nám neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá


9.3.3 Postup pri reklamácii – zákazník


Tovar, ktorý chcete reklamovať, prineste osobne na adresu Priemyselná 7, Bratislava alebo odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku)

Adresa na doručenie reklamovaného tovaru:

Krovina s.r.o.
Priemyselná 7
821 09 Bratislava

  • k reklamácií budete potrebovať kópiu dokladu o zaplatení
  • skontrolujte, či je tovar na reklamáciu v poriadku nepoškodený, bez obalu
  • do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokladu o zaplatení a sprievodný list s popisom závady
  • v prípade, že nám posielate tovar na reklamáciu poštou, je lepšie, ak nás dopredu informujete na adrese: objednavky@machkrovina.sk


9.3.4 Postup pri reklamácií – poskytovateľ

Osobne

  • na prijatom tovare skontrolujeme nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overíme lehotu na reklamáciu
  • spolu so zákazníkom vypíšeme reklamačný lístok
  • dohodneme sa na spôsobe vybavenia reklamácie a následného kontaktovania zákazníka
  • informáciu o vybavení reklamácie vám dáme písomne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie

 

Poštou

  • na prijatom tovare skontrolujeme nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overíme lehotu na reklamáciu
  • po prijatí reklamovaného tovaru vás budeme čo najskôr kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) a spoločne sa dohodneme na najrýchlejšom a najefektívnejšom riešení vzniknutej situácie
  • písomne (e-mailom) vás informujeme o spôsobe vybavenia reklamácie
  • opravený/vymenený tovar vám zašleme na adresu dohodnutú prostredníctvom e-mailovej komunikácie

Ak Vašu reklamáciu uznáme, situáciu vyriešime jedným z nasledovných spôsobov:

  • tovar vám opravíme alebo vymeníme kus za kus osobne na mieste, alebo vám ho zašleme späť na naše náklady,
  • v prípade, že tovar nebude možné opraviť ani vymeniť, vrátime vám peniaze vrátane poštovného a balného

 

10. Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO


Od 1. februára 2016, ak ste spotrebiteľ a nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili vaše práva, máte právo obrátiť sa na nás so žiadosťou o nápravu prostredníctvom emailu objednavky@machkrovina.sk. Ak na Vašu žiadosť odpovieme zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte možnosť uplatňovať svoje nároky a práva voči nám prostredníctvom alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).

Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, máte právo voľby, ktorému z nich podáte návrh; možnosť obrátiť sa na príslušný súd tým nie je dotknutá. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Platformu RSO môžete využiť podaním sťažnosti na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov. Alternatívne riešenie sporu sa netýka sporov, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 EUR. Oprávnená právnická osoba môže od spotrebiteľa požadovať poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR vrátane dane z pridanej hodnoty. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na objednavky@machkrovina.sk.

11 Záverečné ustanovenia


Tieto všeobecné zmluvné podmienky sú platné od 1.1.2019

Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.machkrovina.sk.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči Vám uzavretím kúpnej zmluvy.

Updating…
  • Žiadne produkty v košíku.